Wednesday 9 August 2017

Supplier of Kaolin Jambi Indonesia


Supplier of Kaolin Jambi Indonesia

                                                                      
Pratibha Refractory Minerals is Supplier, Manufacturer and exporter of very  high quality Kaolin Powder, produced in a our quality certified automated plant that is well equipped and well organized with most sophisticated factory for implementing specific quality control procedure. Our Kaolin Clay Powder is available in various ranges and grades to match the several requirements of the clients.  

Supplier of Kaolin Jambi Indonesia


Pratibha Refractory Minerals adalah Supplier, Manufacturer dan pengekspor Kaolin Powder berkualitas tinggi, diproduksi di pabrik otomatis bersertifikasi kualitas kami yang dilengkapi dengan baik dan terorganisir dengan baik dengan pabrik yang paling canggih untuk menerapkan prosedur pengendalian kualitas tertentu. Powder Kaolin Clay kami tersedia dalam berbagai rentang dan nilai untuk disesuaikan dengan beberapa persyaratan klien.

Supplier of Kaolin Jambi Indonesia


We have successfully ranked ourselves as one of the chief kaolin clay Powder Manufacturers exporter and suppliers, based in India and Indonesia. Suitable for different industrial and organizational applications, our kaolin powder refractory product is highly reliable and efficient and do perform really well. High consistent quality is the unique property of kaolin powder. We primarily export our product to Indonesia. For instance- Bali, Jakarta, Java, Kalimantan, Jambi, Tarakan, Ambon, Riau, Kali, Sumbawa, Timor, Ternate, Sulawesi, Buton, Sumatra, Batam and Bintan.



Supplier of Kaolin Jambi Indonesia


Kami telah berhasil menempatkan diri sebagai salah satu produsen kaolin bubuk kaolin bubuk dan pemasok, yang berbasis di India dan Indonesia. Cocok untuk aplikasi industri dan organisasi yang berbeda, produk refraktori kaolin bubuk kami sangat andal dan efisien dan kinerjanya sangat baik. Kualitas tinggi yang konsisten adalah keunikan serbuk kaolin. Kami terutama mengekspor produk kami ke indonesia. Misalnya-Bali, Jakarta, Jawa, Kalimantan, Jambi, Tarakan, Ambon, Riau, Kali, Sumbawa, Timor, Ternate, Sulawesi, Buton, Sumatera, Batam dan Bintan.
Supplier of Kaolin Jambi Indonesia



Supplier of Kaolin Jambi Indonesia

Contact Us:
Pratibha Refractory Minerals:
Office Address:  147, Road # 9, Ashok Nagar, Udaipur, Rajasthan, India 313001Phone:
Mohit Lakhani:- +91-9413034047
                         +91-9352822022
Landline:-         +91-294-2413244
Pratibha Refractory Minerals is a famed company and produce very rich Quality of Kaolin

Pemasok bedak talek | Pemasok Kaolin | Pemasok Dolomite


No comments:

Post a Comment